درباره ما

مجموعه اساتید و دانشجویان علاقه مند به حوزه رسانه

در دانشگاه صنعتی شریف

تکامل رسانه‌های اجتماعی به طور چشمگیری در حال تغییر شیوه‌های اجتماعی شدن، تعامل، کسب و کار، ارتباطات و نیازهای انسانی است و درک ما از خود، استقلال فردی و توسعه روابط شناختی و عاطفی را دگرگون ساخته است. تأثیر پیشرفت رسانه‌ها بر همه شئونات زندگی انسان، موضوعات جدیدی را پیش روی محققان قرار داده است که در سال های اخیر بیشتر از منظر علوم تجربی مورد مطالعه قرار می گیرد. موضوعاتی چون هوش مصنوعی در رسانه‌ها، عصب‌شناسی رسانه‌ها، هوش هیجانی، نورومارکتینگ و نورولیدرشیپ، اینترنت اشیاء، سایبورگ‌ها و موضوعات بسیاری که نیازمند پژوهش و تحقیق جدی است. ما امیدواریم که در سلسله رویدادهای علوم نوین رسانه بتوانیم مخاطبان را با این موضوعات و چالش‌های آن آشنا نموده و افق جدیدی در حوزه پژوهش رسانه، ایجاد کنیم.

S. Hassan. Hosseini

دکتر سید حسن حسینی

مدیر مدرسه

دکتر حسینی استاد تمام و عضو هیئت علمی گروه فلسفه علم دانشگاه صنعتی شریف، عضو شورای تحصیلات تکمیلی این دانشگاه، استاد مدعو دانشگاه ایندیانای آمریکا، معاون سابق فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شریف، استاد نمونه دانشگاه صنعتی شریف، تقدیر به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه صنعتی شریف، معاون سابق جذب، شناسایی و امور فرهنگی بنیاد ملی نخبگان، رئیس سابق دانشگاه صدا و سیما و عضو هیئت امنای دانشگاه صدا و سیما است. وی بنیانگذار فلسفه رسانه در ایران است. حوزه های تخصصی و تدریس ایشان  معطوف به  فلسفه زیست‌شناسی و تکامل،  فلسفه اسلامی، فلسفه دین و فرهنگ و فلسفه رسانه است. او رساله دکتری خود را درباره نظریه پلورالیزم دینی اخذ کرده است.

سمیه رسولی

دبیر علمی و اجرایی

سجاد سجودی

مدیر تبلیغات

محسن مصحفی

مدیر هماهنگی اساتید

احمد بختیاری

مدیر امور بین الملل